090910

Dagen har bestått av några lektioner, en svettig, små-rolig singing bee upplevelse med mycket väntan. Mysigaste stunden var när jag och Ida höll handen och diggade Per-Eriks version av Eternal Flame. Fick också en glimt av Bingo Rimér när jag försökte smita ut från lokalen. Hans hår är verkligen onaturligt ljust.

Fick stressa galet för att hinna till filmen "the ugly truth".
Lägger upp en otrolig fashionista-bild på mig själv.

Hade en blommig grej från H&M och en svart skinnjacka (känner hur originell jag är i denna värld)



Imorgon är det allafall fredag! <3


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SV: tack så mkt :DD:

2009-09-10 @ 22:14:10
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: AGNES

fiin du e fashion belta

2009-09-11 @ 18:21:26
Postat av: AGNES

ses snart trögboll föresten???

2009-09-11 @ 18:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0