operationen

Jag operarades i måndags och allt gick bra. Nu är det torsdag och jag har ont. Eftersom jag inte kunde ta vissa smärtstillande fick jag morfin efteråt. Hade lite svårt att vakna ur min sköna narkos men det gick efter ett tag (:

AAAH!
NoraElinJulia kom precis förbi :D

Dom såg lite chockade ut när jag vågade mig ut i hallen (jag måste se ännu värre ut än vad jag trodde), men det här är faktiskt dagen då smärtan är värst.. och ja.. jag har inte duschat på ett tag... eller haft på mig några normala kläder. .eller sminkat mig.. eller någonting sånt.

Men det var allafall underbart att se dom igen (: Hoppas verkligen att jag är tillräckligt bra i helgen för att umgås, saknar ju mina vänner!

Kommentarer
Postat av: elin

gumman! det var kul att träffa dig oxå.

saknar dig <3

2009-10-15 @ 17:36:16
URL: http://elinhholmberg.blogg.se/
Postat av: agnes

ååh saknar dig beltis!bra att operationen gick braa! kan du prata i telefon??

2009-10-15 @ 18:36:02
Postat av: nora

haha lilla, lilla vännen.. Vi var inte alls chockade, du var vacker som en dag ;) kyss på rej, och bli frisk.

2009-10-15 @ 22:50:53
URL: http://noraslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0