zero weirdness

Hittade precis ett gammalt block med lite anteckningar från förr i världen.

Något som ser ut att vara med min handstil:
"AKTA VÅRKÄNSLOR!"
"jefla eglo" 
"Idag gick jag och Valle till bussen, vi åt glass i strut och solen stråla" 

Små krumelurer som ser ut att vara en dikt av Valentina: 
"Bella är på smyg :o 
där äter hon snö 
Bella gillar trattkantareller 
mycket hundrondeller 
hunden är trött 
det är jag med" 

(Oklart hur viktigt det är att rimma i dikter)

Svensk-engelska av Josefine: 
"Aj jöst löv diss dress"
"Mejk löv nått wör, pis"
"magkatarr hon proppat i sig för mycket granbarr"

(Vad vill korre säga med det sista? Några tankar? Funderingar? Andra reflektioner kring dessa fina ord?)

Kommentarer
Postat av: Korre

hm funderar också på mitt sista lilla citat. kan det vara så att jag försökte vara allmänt djup och tala om hur olycklig kärlek gör ont i magen eller var jag bara magsjuk? <3 haha va fint alla skrev, gillar starkt Valles dikt. puss

2009-05-18 @ 21:27:52
Postat av: Valentina

herreguuuuuuuuuuuuud jag kan det där med dikter!

2009-05-19 @ 18:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0