weirdoz

Idag kom vi (jag och de tre musketörerna Elin, Julia och Nora) på att J:s armar är EXTREMT korta. Alltså, ONATURLIGT korta. Helt sjukt kul har vi haft åt det idag. Tycker lite synd om J och hennes fiskarmar som sprattlar hysteriskt i luften. Okej. Det gör dom inte, men att tänka sig det är så skoj! Egentligen är det inget fel på J (förhoppningsvis), men det började med att vi fortfarande inte fått något svar av en tidning där det stod att "det är fysiskt omöjligt att slicka sig själv på armbågen"

När vi satt där och läste (för veckor sen) så utbrister J att det inte alls är omöjligt för hon kan faktiskt det. Och det sjuka är att det kan hon! Så N ringde och rättade tidningen och berättade om J:s kunskaper.

Tycker bara att det här är en riktig solskenshistoria så var tvungen att dela med mig av mina tankar. Hehe. Nu väntar maaaatten. Livin' the dreaam. woho! Björniz for lajf!

/B



Bilder tagna från Elonas blogg

Kommentarer
Postat av: ellen

Tack för att du har sådan stenkoll på kanal 5 och dess program :D Nu blir det tv för min del :) Hoppas det är bra med dig! <3

2009-03-03 @ 20:59:17
URL: http://ekw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0