peace

Försöker precis som Julia fly undan plugget och det resulterar i att fylla i meningslösa listor.

Lovar du att vara ärlig? Såklart
Du heter: Rebecka
Smeknamn: Bella
Låt som när du är ledsen sörjer till? Coldplay - Fix you

Beroende av: Musik
Vad tror folk om dig? Att jag är lite dryg, men ganska snäll
Stämmer det? Kanske lite
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon 
Brukar du skratta för dig själv? Hela tiden
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Hallå! Det är galet och grymt! :) sjukt sliten bara, är ett drägg nu mera. Japp ska fixa cigg. Saknar dig med, ses snart. Löv"
Var bor du? Söder
Trivs du där: Superbra
Äger du några converse: 3 par, röda, blå och rosa  
Sprit, cider, vin eller öl: Cider
Brukar du bli för full: Nja, tycker att det brukar va lagom (observera att det bara är min uppfattning av situationen)
Har du haft sex idag: Nej
Nästa mål i ditt liv: Ha bättre framförhållning i skolan
Hur svarar du i mobilen: Hej, det är Bella (orginellt, jag vet!)
Vem ringde du senast? mamma
Antal timmar sömn inatt: Mååånga, vet inte hur många, blev så förvirrad av tidsomställning
Sov du ensam: Nej
Brukar du komma i tid: Ibland
När mår du bra: När jag ligger på stranden och det är stört varmt
När blev du fotad senast: Igår tror jag
Vanligaste färg på dina kläder: svaaaart
Vad tycker du om fötter: Inget särskilt, Valentina är otroligt äcklad av dom
Vad saknar du: Sol
Favorit dryck på morgonen: Kaffe
Rakar du benen: Ja
När brukar du oftast gå och lägga dig: Hm, försöker gå och lägga mig innan 12 på vardagar, helger kan bli hursomhelst
Är du blyg? Nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja (=
Har du spytt offentligt: Nej
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Dricka ett glas vatten
Är du nöjd med ditt liv: Jaaa! Men vore skönt om man kunde strunta i vissa regler, va rikare, snyggare, slapp skolan yadayada
Är du bortskämd: Kanske lite
Vad gör du i morgon: Är i skolan, pluggar med elin, sörjer att det är måndag
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Hm, 200?
Vad behöver du just nu? Massage
Vad längtar du till? Fredag då jag åker till Köpenhamn
Har du bra vänner och äkta vänskap? Det tycker jag. Viss vänskap har hållt i så många år att den måste vara äkta
En speciell dag du minns: Håkan konserten i somras
Hur gammal är du: 16
Tycker du om någon just nu: Ja
Om fem månader: Är det coldplay!
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Nån av dom bästa
Har du sovit i din egna säng inatt: Nej
Vad ska du göra ikväll: Fika med familjen
Är det okej att gråta: Såklart
När grät du senast: Kommer inte ihåg
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Spara massa och sen resa!
Har du piercing: 6 "hål i öronen"
Vill du gifta dig: Jag tror det, om det finns nån som jag inte kommer tröttna på
Vill du ha barn: Ja
Solar du ofta: Nej
Gillar du att dansa: Det är kul (=
Vad dricker du helst när du är törstig: Kall cola med citron
Vilken är din favoritglass: Vanilj med krossad choklad
Tror du på ett liv efter döden: Vet inte, har inte tänkt klart på vad som händer efter döden
Vad äter du helst när du ser på film: Popcorn
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Typ både och. Men oftast kvälls.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Vet inte hur många gånger
Hur ofta tränar/motionerar du: Just nu inget, pga dålig fot. Annars typ 2-3 ggr i veckan.
Senaste låt du hörde: Afroman - Because I got high
Vad gör du på helgerna: Partajjar, fikar, hänger med kompisar, låtsaspluggar, sover och tränar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0