stöldgods

Imorse vaknade jag bredvid emmzon och vi böjade snacka om köpenhamn. Jag är, precis som mimmi, totalt övertaggad. Kommer typ spåra redan på tåget dit som avgår klockan 6 på morgonen. Jag och Emma åkte till sickla som hade växt ordentligt sen jag va där senast och så fika vi med Mimmi och Korre. Ett antal hysteriska samtal om "jag vill inte höra om din kompis bastanta, håriga.." eller "nej men jag sveper lätt en halv sjuttis på en kväll. lätt!" 

Jag kan sammanfatta det som att jag älskar emma mimmi josse, frågan är vad tant+gubbe tyckte som satt vid bordet bredvid. Skildes från mina fina vänner och åkte hem till Nora som barnvakta lillbrorsan med Julia. Lite korspel, paus och turtles senare gick jag och julia hem. 

Ikväll blir det till att åka hem till Nora igen och eventuellt gå ut senare, skoj lär vi ha hursomhelst. Glööööm inte bort Earth Hour ikväll! *medveten torpare har talat*  


Kommentarer
Postat av: mimmi

hahah fint citat du fått med av mig där

2009-03-28 @ 23:54:30
URL: http://disorders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0