you and I must fight to survive

Sommarlov. Igår var vi då i hellasgården med torpare och det regnade och var kallt. Men kändes faktiskt lite bra och träffa några (ytterst få) människor som jag har lärt känna i torpet för nu är det många man inte lär se förrän 19 augusti. Så jävla skönt å va ledig. Fast jag har inte riktigt fattat det än. Vaknade till gråmulet väder idag med. Blä.

För att känna mig ännu mer ensam sitter jag just nu och chattar med Nora på msn. Av alla människor. Haha, nej den här sommaren ska bli varm och glad. Eeeh. /B


p.s Nu loggar Nora ut. Hon har tydligen ett liv. Hjälp.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Egentligen krashade datorn totalt så jag loggades ut automatiskt.. men att säga att jag har ett liv låter mycket bättre..ehheeh..

2009-06-13 @ 18:49:42
URL: http://noraslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0