Camp Jerry

Vet inte om jag är onykter, trött, seg, hungrig, törstig, bakis eller sjuk. Är bara allmänt ordentligt förvirrad. Kom hem för en stund sen och har duschat och ätit macka (senaste "måltiden" var risifrutti igårmorse, oerhört hälsosamt). Jag och mimmi gick sönder av trötthet när vi klev av tåget och nu ska jag äntligen, äntligen gå och lägga mig. Men först borsta tänderna med rinnande vatten ur en kran. Himmeeeelrikeeet.


Juste! Det här har varit en av de roligaste veckorna nånsin. Håkan Hellström var bästa konserten inatt. Har träffat massa nya trevliga människor och har varit på det bästa campet (: Är alltså sliten som tusan, men jävligt glad (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0