zeeegt

Alla mina lärare slutar. Typ.
Lite drygt, men orkar inte skolan aaaaaaalls. Vill bara ha sommarlov nu och det dröjer ju löjligt länge tills dess.
Planer för veckan.
Hm.. vara med Emilia imorgon, vara med Pelle på torsdag, vara med Joeyfajn på fredag och ha kul på lördag.
Sen rullar ännu en skolvecka igång.. blä så pessimisstiskt av mig att tänka på nästa veckas jobbiga saker redan nu.

En rolig sak! Hade musik idag. Det va kul. Nu kan jag Idas sommarvisa på gitarr... yääh jag är en talang.
E-moll, A7 och D.. eeasy going.



trevligkväll, för mig blir det AA 21.. ett måste juu.. /B

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror fasiken att det är dax för oss att skaffa varsin liten gitarr ;D vi har ju skills ju, inte okej att bara låta oss gå till spillo när vi kan bli riktiga gittarister och inte bara köra guitar heroooo ;D

2009-01-20 @ 21:39:20
Postat av: e

tror fasiken att det är dax för oss att skaffa varsin liten gitarr ;D vi har ju skills ju, inte okej att bara låta oss gå till spillo när vi kan bli riktiga gittarister och inte bara köra guitar heroooo ;D

2009-01-20 @ 21:39:53
URL: http://absolutunderbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0