regina spektor - fidelity/on the radio

Helgen är redan slut
Sysselsatte mig med att skrika på Yatzy i fredags hemma hos mimmi med några nyktra vänner. Sov gott i byn. Vaknade och åkte iväg till barnkalas med pirat-tema hemma hos julia. Det va roligt, barnen var riktigt skumma för dom ville inte göra det vi sa åt dom. Nähä. Det va i alla fall kul att ses julia, elin, nora och jag utanför skolan :)
Sedan bar det av hem till Mimmi igen. Vi åt middag och hade det trevligt. Sedan kom några och tillslut åkte vi till en lokalfest i Skarpnäck. Relativt underhållande kväll trots att merparten av folket va 25 + .

Första gången jag känner mig som en riktigt skrikig, dräggig fjortis faktiskt. Intressant känsla.
Nejnu väntar träning och eventuellt lite plugg.. om jag orkar.

puzhej/B

Kommentarer
Postat av: Barrebo

Bellooo! Visst har du hört Better - Regina Spektor?

2009-01-12 @ 20:45:21
URL: http://barrebo.blogg.se/
Postat av: b

japp, det har jag (: En favorit till dig?

2009-01-13 @ 17:37:24
URL: http://blai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0