here

hellå.. har varit dålig på att skriva här men det har väl inte hänt särskilt mycket viktigt egentligen (som att det nånsin gör det?)


Nyår var iallafall super och folk verkar börja hämta sig från fyllorna och dess baksmällor. Själv mådde jag helt okej, lite väl ledsamt ett tag men det berodde iaf inte på någon alkohol.

& jaa.. på nyårsdagen sov jag och kollade vänner, i fredags va jag hos emma och josse och sedan på 60 och sedan med Nora. Igår va jag på tråkig middag och åkte sen hem till Nora och kolla film med Pelle.


Vi såg twilight.. bland annat. Och den va faktiskt bra :) Hade nästan hört lite för mycket bra om den. Ikväll blir det ointressant, för pappa låter mig inte gå ut haha. Han har fått värsta skumma rycket och helt plötsligt ska han börja hindra mig från att göra saker för att han tycker att jag är uppkäftig.. kanske lite sent påtänkt? Okej, för några år sedan, men det känns typ som att jag får och ska göra precis som jag vill nu.


Vi är ju nääästan vuxna (; Köpenhamn biljetterna är iaf fixade och även om han skulle säga nåt emot det nu så åker jag dit, det ska bli så stört kul, weho :) Tänkte göra gossip girl race med mig själv sen. Skänk min ensamma själ en tanke om ni får tid..


puuuz /B


Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart ja tänker på dig min sötbulle. hoppas allt är kalas med dig, jag är dööödligt uttråkad. men trött som en sengångare. pussen till dig

2009-01-04 @ 22:07:37
Postat av: miimmmmmmi

jag skänkte dig många tankar igår (och idag med)! KÖPENHAMN 09 säger jag bara, & P&L 09! pösss

2009-01-05 @ 11:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0