frajdej

heeey..
imorgon är det helg igen, jääj.
Livet går typ ut på att vänta på helgen. & denna helg känns rolig. Emma och Josses feeest på lördag ska bli kul :)
Agnes ska va tjuren ferdinand, hon är ju för bäst (; Har även snyltat in både Nora och Elin och Julia.. förutsatt att julia "inte dricker för mycket och tar det lite lugnt"

Vi som känner julia bra kan nog förstå enäggens oro.. hehe.. hon är ju aningens vild ibland (; Just nu sitter Nora och läser plugg och jag borde väl egentligen också göra någonting bra, men det är ju så skönt och baara inte göra nånting. laaalala.

ääeh. ska köpa nytt bibliotekskort imorgon, HeeJJ DÅ ! /B

Kommentarer
Postat av: spiderchick

haha okej, fler videoinlägg =)

2009-01-29 @ 21:33:29
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: hanna, svar

tjenamors Bella :D !

nejmen så trevligt, jag tror agnes uppskattar det, så hon inte känner sig så ensam!

självklart syns vi imorgon, ska bli stört kul!

pusss

2009-01-30 @ 23:34:00
URL: http://atuppdinmat.blogg.se/
Postat av: eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllliiiiiiiinnnnnnnn

HAHAH, OOOOM du undrar vaför du har jävvligt många sidvisningar så är det bara lilla jag(A) vet inte varför jag går in på din bogg HELA tiden?! har fått för mig att du ska skriva ett litet inlägg till mig just nuu. Men inte det, inte . DUU, och NORA, OCH JULIA är och partajjar. BLÄÄÄ på eeeeer! hihihihhhihihi¨

PS, GLÖÖÖÖM EEEEEJ ATT TITTA AALLLA ROLIGA INLÄGG PÅ MIN FINA UNDERBARA GRYMMA INTTERESSANTA OCH OEMOTSTÅNDELIGA BLOGG. CHEEEEEERSSSSSSS

2009-01-31 @ 22:46:22
URL: http://absolutunderbar.blogg.se/
Postat av: blä

INGE uppdatering här inte. NU blir det smiiiiiisk ;D

2009-02-01 @ 19:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0