beyoncé - halo

Tråkig dag.. börjar bli en vana att hata skolan! Så otroligt onödigt att vara där bara... tur att jag har Elin till exempel, hon räddade nog min dag idag (; Vi har ju ändå sjukt kul ibland, som när jag, Elin och Mat-hilde skrattade som fan i matsalen.. haha dom är sköna ibland asså.

Jobbigt bara att vi har börjat med multimedia... längtar redan tillbaka till rörlig bild! Aja, lika bra att försöka bli godkänd där också. Usch. Blä.



Nej, va jag är negativ till skolan.. inte bra (; Roligt är iallafall att jag har ett jobb på g.. weeho. & snart kommer p to the e. (;
HEJDÅ ELIN, TYP!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi, du är inte så pjåkig du heller ;D

och snart kommer ju ja, P to the E to the L to the L to the E, eller PÄR som vi säger i sverigelandet :D

2009-01-22 @ 18:46:59
Postat av: mmiimmimmii

hahaha p to the e ,

btw, skolan är ett otroligt onödigt faktum vi har här i samhället, skapat för att hatas

2009-01-23 @ 18:24:17
Postat av: Dress Like a Princess

Jag älskar Beyoncés Halo :)

2009-01-24 @ 18:41:43
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0