happy day

Uppsatsen är KLAR! Känner mig nästan religiös för att jag är så glad (kanske bara jag som tror att alla religiösa är lyckliga), men seriöst. Sååå jävla skönt. Kan nästan känna känslan när jag droppar den i lärarens fack imorgon, då ska jag hånle åt den fula bruna möbeln och bara känna triumf.

Kommer kanske se lite konstigt ut, men iallafall. Nu är det bara och ta en dusch och sedan börja med plugget inför spanskprovet imorgon. Godnatt på dom som går och lägger sig! :)

ps. Den blev 2 501 ord lång och ska vara 2 500. Typiskt mig och överdriva allting.. suck. ds.

Kommentarer
Postat av: korre

hihi du skriver så kul Bultan! men det lät ju as skönt iaf att du är klar, idag ska vi ses lite tralala :)

2009-02-18 @ 09:10:30
Postat av: Aggny

GRATTIIS! lättnads feelingen e alltid lika underbaar juu. Hare bääst å rocka galet i fjällen nu! höhöhöhöhö

2009-02-18 @ 20:01:18
URL: http://unwritteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0