and I kind of like you

Har nu återvänt till civilisationen, kylan, snö och frost (vad händer?? vit jul????)
Börjar känna mig lite småtrött efter en resa som pågått många timmar.. men fy vad kap verde, eller rättare sagt boavista var fint.
Visst har jag inte varit över hela världen (ännu) men det är det bästa stället jag rest till hur som helst.
Brukar känna enbart lättnad när jag kommer hem från resor, men nu ville jag nästan hoppa på ett plan tillbaka ute på Arlanda. Lyckaaaat.
Troligtvis kommer det upp en bild eller två imorgon som visar lite pytte av det jag pysslat med senaste två veckorna.
puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: jullan

underbart att ha dig hemma!!!!!!!! *gör hemlig fyran-klapplek*

2009-12-30 @ 13:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0