090813

Har inte skrivit på alltför länge, men här är något av en sammanfattning:

-Jag har flyttat, trivs jättebra (:
- Jag har varit på en överraskningsfest för Teo
- Jag har suttit på en bänk på Monteliusvägen med Agnes och pratat
- Jag har försökt komma in på en bar med Nora, Elin och Julia. Slutade med att vi gick runt och letade uteställen med några korta italienare.
- Jag har plockat några körsbär hemma hos Valentina.
- Jag har varit på en liten shoppingrunda med finaste Korre.

Kan läggas till att jag varit uppe alltför sent på nätterna och njutit av sommarlovet, vilket kommer ge mig seriösa problem med att kunna gå upp på morgonen när skolan börjar igen. 5 dagar kvar. Deprimerande.
Igår var vi och kollade nattbio. Såg inte särskilt mycket av filmen tyvärr, utan satt istället och gömde mig bakom ett träd. Vi gick till ett litet bad, det var bara två som hoppade i, men vattnet kändes varmt. Tillslut kom jag och Nora hem till mig. Väcktes av Nora vid halv 12. Hade lika gärna kunnat sova en halvtimme som 8 timmar.

Ikväll blir det familjen eller Markus Krunegård. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0