när jag går med dig traalalaalala

HEj!
Jenka igår på gympan. Stört jobbigt och kuuul. ( :
På kvällen var jag med några på skinnis, kaaaallt så jag julia och nora åkte hem till mig och kollade twilight (nionde gången, jag utvecklar ett beroende här borta)
Sen åkte flickkzzen hem och jag fick umgås med min kusin (fjorton år)... mycket trevligt.

Nu väntar jobbet och sen ska jag till tanto där jag tror rätt många kommer vara. Får väl gå fram till nån random grupp och slå mig ner och uuuumgåz- hih. Sen hoppas jag vi hinner och kan gå på hoffmaestro ikväll, mhhh desperaaadoo.
Eller som elin skulle ha sagt: "Nu kommer seize the day med hoffmaestro och jag ska ta en glass i gamla stan... vid bryggan... där...

puzzz! trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0