varför vissa hatar 08

Hej alla!
Såg som sagt på Idol som denna kväll handlade om staden Luleå. Jag fällde en korkad kommentar då Peter Jihde sa: Jag har redan blivit sparkad! (Då stod han tydligen på en spark, nån slags grej som man kan åka på snön med)
Jag sa istället: hahahhaha, varför står han på en kälke!?

Lite dumt sådär, och sedan hörde man knappt hälften av vad deltagarna sa i detta program. Aja, jag fattar iallafall allt som juryn säger : )
Men shit vad söt den där nervösa killen var, jag trodde han skulle svimma eller spy närsomhelst. Så himla nervös! Kul och se om han kommer våga sjunga senare i programmet.
Just nu sitter jag och dricker varm choklad med grädde, så gott! Jag och Nora längtar efter det varje skoldag, haha :)
Och imorgon är det ju fredag vilket innebär helg! Hurra (: Då ska jag sova, umgås med kompisar och träna.
Nejnu ska jag kolla på grey's anatomy :)

goooodnaaatt <3


min varma choklad är inte lika flashig som den här ( :


/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0