snaark!

Skrev precis ett inlägg och förklarade gårdagen, men det publicerades visst inte. thankyou bloggen! Jaja, det är väl bara å dra det en gång till:
Det var tydligen några som hittade champagne i klubbens källare igårkväll, och dem "snodde" den champagnen vilket ledde till att vakterna blev sura. Det var snack om polis, förhör och att mina klasskamrater skulle bli gripna och få poliseskort hem. Ingenting av det här blev någon riktig verklighet, men min klass är ganska ökänd på skolan nu. Som "dom som pajja insparken".
Så var det alltså och därav det plötsliga slutet på klubben. Men vi hade kul ändå och planerar att fortsätta festen hemma hos någon på lördag. Förövrigt har det hänt en del idag. Det var skolfoto i skolan vilket känns lite jobbigt då mitt hår var fuuuult. Men spela roll.
Efter skolan fick jag stressa till klippningen, men nu är mitt hår iallafall ganska kort. Rätt skönt faktiskt :) Sedan var det fika med anges och josefine.
Nu börjar idol om 5 minuter, missa inte det!

Puss på er! /B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0