skola

Jag gillar inte skolan. Eller jo. Kompisarna, klassen och allt sånt är bra, men idag insåg jag att jag typ måste läsa matteC. Jag som inte ens vill läsa Akursen, varför är matte så svårt att förstå? Aja, får väl sluta som en fet, gammal tant som suttit i konsumkassan sen tonåren.

Annars var min dag bra då samhällen var inställd slutade vi klockan halv 12. Åkte in med några till nytorget och fikade. Det är soligt nu också, skönt! :) Tyvärr måste jag börja plugga nu, för sen är det jag som på nåt underligt vis fick mat-ansvaret idag. Det är iallafall Idol ikväll :) & sen så började ju andraavenyn igår! Missade det, men ska nog kika in på svt:s hemsida och kolla in första avsnittet för denhär säsongen, var ju grymt nernördad i det programmet förut :) Plugget får vänta ett tag till, som alltid :)

/B


Kommentarer
Postat av: ellen

Hoppas pluggandet gick bra! verkar som om vi kommer ses på fredag om du skulle hänka med valles gäng :D :D

2008-09-24 @ 21:23:42
URL: http://ekw.blogg.se/
Postat av: mimmmmi

matten äär ett helvete, jag har nyss nedgraderat mig i betyg, hehe :P

2008-09-29 @ 17:48:06
Postat av: b

tyvärr mimmi, har inga mattesympatier med dig då jag vet hur mkt sämre jag är :) nice try.. puss!

2008-09-30 @ 22:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0