slappt

Heeey! Igår var det mkt mysigt hemma hos Madicken. Det var tjejmiddag och dt var väldigt skönt att bara umgås med människor man känner sedan "tiden innan gymnasiet". Idag har jag tagit det mest lugnt, städat gården och pluggat i princip. Är så otroligt trött så jag vet inte vad.. funderar på att bara vara hemma ikväll och kolla TV.
Men om Elin eller Agnes hör av sig så får vi väl se (:

Ska nog kolla på stjärnor på is som börjar klockan 8 (; känns som att jag kommer somna vilken sekund som helst :p Får väl ladda inför nästa helg istället, då det är maskerad och tjejmiddag. + att höstlovet börjar då, wiihoo :)
Hoppas ni partar till det lite duktigare än mig ikväll (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0