monday morning

hola amigos (;
En ny vecka är här och det känns okej för snart är det looooov :) Är på bra humör nu också haha, börjar bli en konstig vana ;)
Dagen har bestått av en svenskalektion som faktiskt va rätt intressant, en spansklektion där det va utskällning så fönstrena skallrade hehe.. & en fotolektion där alla som va klara fick gå hem 12! Själv har man ju latat sig på dom tidigare lektionerna så fick sitta kvar till tjugo över 1. Men det är ju ändå rätt tidigt hihi :) Sen åkte jag och tränade och nu har jag precis käkat lite och ska iväg och handla med pappa.

Japp, det va min dag.. Ikväll så är det I ditt ansikte som jag faktiskt följt under ett tag nu, det är riktigt kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0