I had a little bit too much

& nu ett litet inlägg om vad som hänt dom senaste dagarna :)
I måndags åkte jag & några classmates till Julias landställe som låg långt borta. Det var kul hehe. Lite för mkt av det goda och en matta som blev rätt geggig, men annars va allt bra :)
Mådde inte så bra igår, men det var helt okej ändå. Åkte hem & hälsade på familjen, packade en ny väska och träffade Emilia och Josefine. Åkte med dom till byn hem till Emma&Josse och åt lite av Robins naturgodis + lite chips.. yeey.
Sen gick vi hem till Valentina som precis opererat knät en andra gång, där kollade vi på Desperate Housewifes och snackade :)

Var så skönt att träffa henne igen, alldeles för längesen sist! Efter DH kollade vi på Juno. Det hann inte gå lång tid innan jag somnade. Tydligen somnade vi alla i samma soffa, men Josse väckte oss efter filmen och då va jag så trött! Josse fick muta mig med att jag skulle få sova i hennes säng, helt själv om jag följde med hem ;)
Så det va bara att dressa på sig jacka och skor och gå hem och lägga sig hos twinsen.

& idag har det inte hänt särskilt mkt, promenerade med emma&josse imorse, tog bussen hem, tränade & om ngn timme ska jag träffa klasstjejerna för att gå på restaurang :) Mysigt!




Vi tog en buss mot ngt som heter Blidö. Jag började asgarva när jag såg skylten, äre mig det är fel på eller finner någon annan att detta namn är lite lustigt?


/B

Kommentarer
Postat av: Barrebo

HEJ BELLA :D

åååh va skoj, längesen jag såg av dig!

hur är allt med dig, hur går skolaan och allt vad det heter? :)

2008-10-29 @ 17:32:05
URL: http://barrebo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra blogg!

2008-10-29 @ 17:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0