brääk

hey blogz!
Fredagen är här :) Med pompa och ståt! eller inte.
Hade jobbiga prov idag, men det får väl gå som det går..

Efter skolan åkte jag hem och städade mitt rum.. fatta vad deprimerande! på en FREDAG.. jovars, åkte och träffade agnes och mimmi för den fika också, så myysigt, behöver dom fast vi inte ses varjedag längre. Imorgon är det den efterlängtade femman middagen, hihi. Ska bli naaajs.
& ikväll händer inte särskilt mkt.. skulle kunna åka hem till Mimmi för lite partaj, men orkar ärligt talat inte.. tråkigt då jag missar både valentinas nya frisyr + lite social träning. Men är så trött, så det får bli en annan gång. Nu ska jag nog kolla lite grey's.. hehe har verkligen lust för en chillkväll. Hoppas alla andra har lite mer partylust. pus!

& såhär snygga va vi för några år sedan.. herrejösses. ser totalfeta ut allihop :p måste va nå fel på bilden.. /B


Kommentarer
Postat av: eMMAA

det ska bli så najs imorrn :D och mkt fin bild ....not

lööw

2008-10-10 @ 21:39:12
Postat av: alva

Hejsan! ( :

Just nu fixar jag bloggdesigner för 45:- till

de 10 första som svarar på denna kommentar!

Hör av dig om du är intresserad.

Kram,

2008-10-11 @ 11:48:42
URL: http://alvvs.blogg.se/
Postat av: ellen

Hallååj!

Fredagar är bra dagar :) Tackar, jag är mucho nöjd, kul att du gillar den. Hoppas du får en trevlig kväll med femman :) Puss på dig med.

2008-10-11 @ 19:41:26
URL: http://ekw.blogg.se/
Postat av: Bea

nämen oj, gick inte du i stavan? :P

2008-10-12 @ 04:49:31
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0