yees,

Gårdagen va jäätterolig :) Faktiskt. Hade inte alls mycket förväntningar och det är då som det blir bäst, hihi :)
Jag, Elin och Mimmi hittade allt möjligt på vår vandring igårkväll. Vi gick bland annat och handlade lite mat, sen åkte vi hem och träffade Emil och Julia hemma hos mig. Efter lite sallad i lilla lägenheten och en del bål för min Elins och Julias del började det trilla in lite folk. Agnes hade som sagt med sig en del kompisar från både Rytmus och Globala och alla var trevliga :)
En del av mina klasskompisar kom också, bland annat Nora med sina vänner. Kul vart det allafall :) Men jag tror det va runt tio tiden så drog vi vidare till någon fest långt utåt helvete. Tyvärr hände det ingenting alls där, men det var okej ändå :)


Nu har Mimmi som sov över här kilat till bussen och jag och mamma ska se på Bonde söker fru. Haaa en trevlig lördag :) /B


Kommentarer
Postat av: Anonym

Beltan, du&jag är bara för BÄST<3

2008-11-22 @ 11:55:45
URL: http://unwritteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0