no life

hey!
Vaknade upp i byn. Jag, josse och agnes gjorde oss iordning för att åka till stan och leta diverse grejjer. Bland annat vinterjacka till mig. Har frusit i en tunnis från american apparel i ett antal månader nu. Hittade iallafall en snyggiz från H&M. Köpte också en grå kofta, tights och ett svart linne. yeeey, shopparsuget börjar smyga sig tillbaka i mitt huvud.

Åkte hem och packade träningsgrejer till gymmet. Va nån vecka sen jag tränade och det kändes. Men skönt ändå. Att va igång igen :) Lördagskvällen skulle kunnat spenderats hemma  hos Nora eller kanske med Mimmi hos någon av hennes klasskompisar. Men jag orkar inte. Lite skumt kanske, den kvällen i veckan som man verkligen får och ska göra någonting jättekul väljer jag att bara sitta hemma med familjen :) 
Kom precis å tänka på en sak. Att det var väldigt skönt i New York. Hoppas vi flyttar dit när jag slutat skolan :) 




puz/B  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0