here we go again

Under fikan med V och J satt vi och diskuterade just trafficking och människohandel då jag berättade en del om boken "Såld" som jag håller på att läsa. Alla blev vi väldigt engagerade och när jag föreslog att vi skulle dra hem till mig och titta på Lilja 4-ever så blev det också så.

Och shit asså. Vilken förjävla bra film. Måste uppmana alla mina få läsare: Läs boken "Såld" av Natasja T och Vera Efron + Se Lilja 4-ever om ni inte redan gjort det.
Nu ska jag ta en dusch och sedan lägga mig och läsa boken. Vill läsa ut den ikväll bara hälften kvar ;)
Får se om jag orkar pallra mig till skolan imorgon, men jaja, ha det bra ni :) /B

 


Kommentarer
Postat av: aggään

Åh, måste se den! Och dig med snart! puss

2008-12-02 @ 18:27:35
URL: http://unwritteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0