heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelg

jag älskar helg :)

Idag har jag varit i skolan, tränat, åkt hem och ska sen iväg och möta Nora. Vi ska till Elin och Julia och kanske till Fryshuset för konserter. Om vi orkar, annars film och massa onyttigt :)
Idag på tunnelbanan hände något underligt. En tant pekade på mig och kallade mig flickstackarn för att Julia (som satt bredvid mig) pratade så högt. Det hela ledde till någon slags diskussion om att man inte får prata på tunnelbanan av hänsyn till omgivningen. Enligt tanten. Vi andra tyckte inte riktigt likadant.

Kände mig lite förvirrad. & jag, flickstackarn, såg jag ut som ett offer eller?
Ha en BÄST helg och chilla med spriten/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0