friday makes me happy

Det är helt sjukt egentligen.
Nyss va det måndag, men nu är helgen snart här igen :) Veckan har gått otroligt snabbt (vet att jag tycker det varenda vecka, men det är ju så) Sista provet för veckan imorgon, och det lär gå rätt bra om inte läraren ändrat alltför mycket på frågorna ;) Förövrigt så va dagen rätt seg, men samhällskunskapen va faktiskt rätt skoj ändå. För nu har vi bestämt att det är en uppsats som ska skrivas och jag tänker skriva om trafficking. Det är en så sjuk grej och det känns intressant. Lämnade min klass-crew i datasalen och gick som den nörd jag är till biblioteket där läraren plockade fram bok efter bok om ämnet. Om jag orkar sätta mig in i det här kanske det blir rätt bra. Men man måste ju orka också.

Efter skolan åkte jag och Nora till stan och köpte efterlängtade grejjer. Har varit så duktig i två hela dygn nu så lite belöning ska man ju ändå få :)
Imorgon blir det twilight med vännerna, skoj :) pus/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0