complete

heeeeeeeey !
Gårdagen var hur mysig som helst, aaaj lööv mina fiina nya vänner :) Vi skrattade, åt, kollade filmer och pratade lääänge. Tror jag somnade runt 5 imorse. hihi. Nu är jag trött, tröttare, tröttast. Imorse steg vi upp, jag drog på mig lite kläder, kände mig allmänt ofräsch & åkte hem till mig med Nora. Där kollade vi grey's anatomy innan det var dags för mig att möta upp Agge, Josse, Emma och Danne. Vi hamnade på ett fik på medis. yey--

Efter det gick jag hem och nu är jag heeeelt slut. Måste plugga, men jag orkar inte. Är så sjukt trött. Men ska nog ta tag i engelskanovellen nu, lika bra.

Kvällen blir troligtvis hemma med thai-mat och familjen. Andra lördagen i rad utan festande. Lite tråkigt, men min lever smaajlar nog på rätt bra.
puzpåer/B

Kommentarer
Postat av: ellen

Du kunde ju hängt på Vallen och mig! Vi ska på partaj ikväll ;)

2008-11-15 @ 17:07:16
URL: http://ekw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0