chai chai utan partaj

godkväll bloggen :) '

Dagen har varit trevlig. Ganska kort dag i skolan, med basket på gympan som faktiskt va riktigt skoj hehe :)
På eftermiddagen träffade jag Emma och vi sällskapade till byn. Åkte till Konsum. Upplevde lite flashbacks typ. Från tiden då jag också var en bofast byare. Iallafall, kom hem till Emma och Josefine, där vi började göra middag. Mimmi joina också efter en stund och det va super att träffas igen, lööv alltså. Vi åt och pratade och kollade Idol.

Sen kom sista femmanmedlemmen Agnes. Det va bäst att va allihopa igen. Vi tog en tur till Statoil och sedan åkte vi bara hem och drack hemmagjorda chai-te-grejjer. Så gott :)

Nu ska mitt helylleinlägg avslutas. För ja, jag är inte ute och partajjar trots att det är fredagkväll, trots att jag är 16 och att jaag faktiskt gillar röööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööj. Men ikväll blev lugn och det är skönt :) Imorgon finns lite planer för dag och kväll får se vad som händer och vilket som bara blir planer.

Beeee happyy /peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0