bananas

Hola bloggen!
Dagen började med att jag va så trött så jag vet inte vad. Vill va pigg och glad! baaajs.
Hade matte (bläääee) & spanskprov (uuusch)
Sen vare lång lunch som gällde och vi spenderade mesta tiden ute och satt & snackade. Gillar min klass mycket. På samhällskunskapen hade min trötthet blivit för mycket och jag kunde inte behärska mig gällande skrattet. Det bara bubbla upp och jag tyckte att allt var så jävla roligt. hihi :)

Efter skoldagen åkte jag hem, pratade med bästa Mimmi i telefonen. Hon har kommit hem från Egypten & tyvärr blivit sjuk, men hoppas som tusan att hon blir frisk till på fredag. För då ska vi ha femman kväll hemma hos enäggen. längtar!
Det va längesen vi sågs femman sist. Bara vi. Det blir najs.

Träffade Agnes en kortis på Tully's. Alltid lika skönt att prata med någon som känner en oavsett vad som hänt sista tiden.

yeeeypiie. Ha det bra världen & tack gode gud att Barack Obama är den nya presidenten i USA. Det & inget annat behövs just nu. Men han har ju en del att ta tag i. Ibland känns mitt liv lite meningslöst och snacka om att man inte gör särskilt mycket viktigt för världen i jämförelse. Nu ska han "bara" ta tag i bland annat den värsta finansiella krisen detta århundrade och lite olika krig och konflikter runtom i världen. Kan bara önska han all lycka eftersom besluten som fattas i USA påverkar i princip hela jordens befolkning.

Aja, serious shit detdär. Be happy & kolla på Grey's anatomy 21:00 på femman. /B

Kommentarer
Postat av: mimmmmmmmmi

ååååh ja vill bli frisk! saknar dig <3

2008-11-06 @ 20:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0