yeey!

Fick G- på datakunskapsprovet, heja mig :) Blev mycket nöjd med mig själv ska ni veta. Nu gäller det bara att försöka komma upp i samma betyg på nästa prov också, då är G fixat (;
Pratade med hästsvansen idag och han sa att det finns risk för att jag blir underkänd, speciellt om jag IG:ar nästa prov dåra.
Aja, efter skolan åkte jag och Nora till skanstull, köpte lite smink och gick sedan och satte oss och fikade. Fiket hade ett rökrum, hur kul är inte det lixom? :) Hade väldigt skönt snack med Nora, hon är bra alltså.

Nu ska jag gå ut i köket och prata med pappa och farmor och äta pepparkakor, mums :) Juste! Värsta dramatiken med min lillebror idag och ingen meddelade mig förrän jag ringde upp papi. Jag vill allafall följa med och ta bort de åtta stygn som han lyckade skaffa i skolan idag, haha, den ungen alltså.

Nu ska jag kila, hoppas innerligt att vädret är najsigare imorgon och att jag inte kommer va så förbannat trött. kyyzz/B

Kommentarer
Postat av: Snopp-Nora

Du är inte så pjåkig du heller Bellis <33

2008-12-03 @ 21:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0