perfect

Ja. Här sitter jag hemma med mjukiskläder trots att datakunskapen håller på för fullt ute i förorten. Har uschligt ont i halsen.. och huvet..överallt faktiskt. Egentligen skulle jag inte bry mig särskilt mycket om att ha blivit sjuk.. fast just nu gör jag det. För imorgon är det filminspelning här hemma hos mig med mig själv som måste stå framför kameran. Blää jag vill stå bakom istället. & på torsdag och fredag och lördag finns det planer.. och på söndag åker jag härifrån. Det jobbiga är att jag inte är klar med julklapparna. Inte nånstans. Stackars min familj och Emma som är den utvalda i år (igen).

Dom får väl nöja sig med en bit torr limpa och en kram. Typ.

Nu ska jag kolla lite på vänner och tycka ännu mer synd om mig själv. Hoppas ni har en trevligare dag :) /B

Kommentarer
Postat av: eeeeeeeliiiin

stackars liten, hoppas du mpr bättre imorgon vännen! Saknade dig in schoolis, men du missade inte mycket iallafall ;D love

2008-12-16 @ 15:20:27
URL: http://absolutunderbar.blogg.se/
Postat av: e

nja, provet kommer inte gå bra för mig heller! :P

Aa men bra att du kommer! då har jag någon att dö med på spanskan ;D <3

2008-12-16 @ 22:05:00
URL: http://absolutunderbar.blogg.se/
Postat av: Emmaa

Mmm limpa är väll adlrig fel ;D

2008-12-16 @ 22:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0