old people

& imorgon är det helg igen. Jag fattar fortfarande inte. Fast det har gått så jäkla många veckor nu, och jag drar samma grej varje vecka, men det är sååå sjukt snabbt som tiden går. Det var ju nyss helg! Men skönt är det ju också, för egentligen vill jag bara ha jullov just nu :)

Har tydligen lite plugg, men orkade inte ta med något, min väska va ju så liten hehe. Efter skolan åkte jag hem till Miloou, vi skulle ju äntligen va, bara vi, men istället kom både emma, josse och mimmi dit. hehe.. det va mysigt ändå ;)
Tillsammans gick vi och mötte Matilda och letade oss fram till en kyrka, där det va körsång från Rytmus. Jäättefint :)

Imorgon ska jag nog va med Elin, Josse, Mimmi & eventuellt Aggzo också. Vi får väl se hur kvällen blir helt enkelt :)
Ha en bra kvääll! /B

Kommentarer
Postat av: Aggan baggan

Jättekul att ni kom med på konserten :D! Hoppas vi ses imorrn, löwe <3

2008-12-04 @ 20:56:43
URL: http://unwritteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0