-

Blä. Går i skolan till klockan 4 idag. Jag som har rätt slappt schema förövrigt tycker detta känns myyycket jobbigt. hihi. Äh, efter skolan ska jag allafall träffa eventuellt barnvaktsjobb och fika. Hoppas verkligen att jag får bli barnvakt. Har fortfarande inte skaffat något jobb och ångesten för att kunna betala köpenhamnresan i vår, peace&love pengar i sommar och samtidigt kunna slösa lite när jag känner för det börjar definitivt komma..

Mitt sista alternativ är donken. Om ingenting annat funkar har jag och Nora sagt att vi ska börja jobba där. Även om alla som jobbar där avråder oss. Känns lite fel och springa runt bland hamburgare när man inte ens äter det, men men.
whaaaaatever, nu ska jag snart till skolan. Glömde min mobil där igår också.. illa.

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0