jag trodde aldrig jag skulle höra ett enda ord av dig igen

Jag känner mig verkligen delad när det gäller den här dagen. Å ena sidan, skönt, faktiskt, att vara tillbaka i skolan. Även om jag låter som nån galen helium-människa och jag fick anteckna sönder mig själv på historielektionen. Å andra sidan. Fy. Fan. Vad. Mycket. Jag. Har. Att. Plugga.
Inser att mitt PM är så dåligt så dåligt så dåligt. Måste göra om allt och lite till. Har även ett prov i matte. Ett prov i naturkunskap. Har missat ett prov i historia. Och ett läxförhör i svenska. Och redovisning i grupp som innehåller både svenska och historia. Ska också lämna in ett nytt pm. Och en svenska analys av renässansen.


Samtidigt som jag bokstavligen dränker mig i plugg så är det värsta tv-kvällen ikväll ju. Som börjar om en kvart. Och jag vet hur jag kommer prioritera. Och jag vet att mina betyg kommer vara så dåliga och jag kommer vara arg när jag går ut det här året. Men fan. Det är långt kvar tills dess :)


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0