I can't do everything, but I'll do anything for you | and all I do is miss you and the way we used to be

Trevlig kväll igår hemma hos Noras kompis jens!

Vaknade imorse hemma hos Nora och kollade lite satc (observera flashig förkortning) innan jag begav mig hemåt.

Gick förbi Stadsbiblioteket och lånade Harry Potter Och Den Flammande Bägaren.


NörD? Jag ? Nej nEJ NEJJJ _?

Imorgon ska inte jag till skolan förresten, haaaaHha va skönt! Picknick är inplanerad, yäeh.


God Natt!

The Killers - Romeo and Juliet
Kent - Önskar att någon
Kent - Rosor och palmblad
Kent - Mannen i den vita hatten
Kent - Om du var här


(Tänkte ge lite låt-tips, men blev visst lite enformig där bjäebb).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0