090308

den här gången krävs det mer innan jag öppnar armarna
förlorar mig och känslorna faller fritt på midnattsgatorna
för vem skulle bry sig om våra hjärtan blev förstörda


Gårdagen var treeevlig :) Började med jazz/blues på stampen bland den äldre generationen stockholmare. Kände mig som ett litet barn i sammanhanget, men va iallafall där med enäggen. Efter det mötte jag upp Nora och åkte hem till henne. Sedan bar det iväg till ett lugnt café. Somnade nästan. Men vi fick rycka upp oss och möta Julia och Elin för att åka hem till Lucas. Där va det kul faktiskt, tillslut :) Öl-lek, "konka och konka" och cider gjorde kvällen och jag tycker att det är skoj att träffa lite torpare. Iallafall vissa (:

Nu är det en ny vecka som väntar. Lektioner, läxor, prov. Suck. Längtar Redan Till Studenten!

pppppppppss. gooossip girl klockan 7, jajajajajaaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0