ångest

Läste lite i en skönlitterär bok av Linda Skugge idag i skolbiblioteket. Hon är grym alltså. Älskar hennes eviga tjat om tonårsångest som är ett genomgående drag i alla hennes böcker (såvitt jag vet). Hennes trassliga syn på livet i de flesta lägen är riktigt underhållande. Jag känner i alla fall igen mig en hel del, även om hennes tonår verkar ha varit väldigt mycket på the dark side. Tycker ändå att jag lyckas växla lite från hysteriskt kul och oerhört deprimerande.

Nåja. Idag har jag gått i skolan till klockan fyra vilket bara var löjligt onödigt. Sedan har jag varit och tränat och träffat nypiercade Agnes. Jävlar va snyggt det va! Såg förvånansvärt naturligt ut, tyckte jag allafall :) Modigt och helt rätt gjort av baggiz. Min lilla tjur *stolthet i rösten*

Känner smått ångest för morgondagen. Ska vara i skolan frustrerande tidigt för att skriva ett matteprov. uusch på den alltså. Tänkte börja plugga nu. Snart allafall.

Nej nu ska jag sysselsätta mig med nånting annat. /B

Kommentarer
Postat av: Agnes

Beltan, du har ju alltid din ångest hetsiga väninna till tröst iallafall! Ååh, ja, Linda är med bland världens alla grymma kvinnor, du med dessutom! Kul att du diggar min piercing, gör jag med, förutom att jag vill klia i näsan hela tiden, men inte får, hehe. Lycka till imorrn på provet, du rockar, matte kan ta sig!

2009-01-08 @ 23:04:28
URL: http://unwritteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0