back on track

hej världen!
Nu är jag hemma igen.
Flyttat hem hem hem. Suuuck. Hade börjat trivas riktigt bra med att klara mig själv, kommer dock inte sakna avsaknaden av diskmaskin i den andra lägenheten. Men ändå. Det fanns fler fördelar än nackdelar. *visdomsord*

Dagen har varit okej. Seg, som alltid. Började med svenska (jag och Nora försov oss), sedan multimedia (jag satt och spelade hamburger girl, varvat med dekorera din egen frukttårta, otroligt underhållande.) Har faktiskt lagt upp resultatet av tårtorna på bilddagboken. Efter det åkte vi hem till mig, av någon underlig anledning kom vi att vara frånvarande från skridskolektionen. Men seriöst! Skridskor! Jag och Nora! Fredagen den trettonde! Ingen bra kombination helt enkelt.

Träffade mamma :) Hon har ju varit borta i två veckor så det var trevligt. Skulle egentligen ätit och sovit hos parveln, men nu är han sjuk. Egentligen rätt bra, för nu har jag tid att plugga. Mina roliga vänner ska åka på lokalfest med 500 pers, men vad ska jag göra när det "äntligen är fredag"? Jo, ta tag i spanskan, matten, svenskan, engelskan saaaaaamt samhällskunskapsuppsaaatsen! wiiho. Freeedom!

Lika bra att börja på en gång. Efter lite grey's. trevlig helg! & skänk mig en tanke när ni festar gaaalet. /B

Kommentarer
Postat av: mimsoooo

gaaah de verkar som jag också tar en hemmakväll.. hehe. jag skänker dig en tanke hemifrån min lya :) saknar dig goosi!

2009-02-13 @ 18:14:52
Postat av: noriis

jag är sååååååååååå glad att vi skippade skridskorna! Jag kan se det framför mig hur löpsedlarna skulle sett ut dagen efter:

"Två elever på Kärrtorps gymnasium tragiskt dödade i skridsko-olycka. Polisen vill inte uttala sig om ärendet men antyder att det var någonting innehållande amputerade huvuden..."

2009-02-16 @ 00:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0