you used to cry

Inte visste jag att det fanns såna Lundell-fans här i min otroligt lilla skara läsare (;
Dagen idag har bara varit extremt trött och jag har varit på dåligt humör.
Just nu kollar jag på Färjan, det är tydligen en ny säsong och mitt första avsnitt. Jag säger bara: HERREJÖSSES. Handlar en del om två norrländska blonda singel-tjejer som ska försöka skaffa ragg. Å hu je da me j. De springer runt på speed-dating och klagar på att alla män är så gamla.
MEN ÅK INTE PÅ EN JÄVLA FUL FYLLE FUCKING FÄRJA DÅRÅ! Shit va jag kunde ord på F. Usch, jag vill aldrig åka på en sån där färja. Tänk klaustrofobin när drägg-dansgolvet är i full gång och man inte ens kan smita från platsen.
Sen är ju den där omtalade bartendern med colgate-smajlet med också. Ärligt talat verkar han bara extremt tjurig. Typ inne i en kris av nåt slag då han bara talar om sin "gubbrumpa".

Helt sjukt program. Men visst är det liiite underhållande (;


Rooow Rooow Rooow theee Boooaat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0