helg!

jaaag älskar helgeeer lallallalaa, men vem gör inte? Men igår skulle emil förstöra helglyckan genom att säga: Men om två dagar börjar vi ju skolan igen..
usch, usch, men nu är det allafll ledigt :) Slutade klockan 11 i skolan igår vilket var väldigt skönt. Åkte hem och kollade grey's anatomy och somnade i min säng, som tur var smsade Nora så att jag vaknade efter typ fem minuter, hehe. Sen vare träning och på kvällen mötte jag Nora så gick vi och träffade Valentina med classmates och ellen ! Så himla kul å träffas nu när det blir så sällan, eller iallafall inte lika hysteriskt ofta som förut.
Efter velande hamnade jag, nora, emma, agnes, mimmi, sara, valle och ellen på ett café på sveavägen, jättemysigt var det :) En lugn och skön fredagskväll, perfekt då jag alltid är så trött på fredagar.
Idag har jag tränat och nu ska jag plugga lite, ikväll blire partey hemma hos Mimmi :) skoj, skoj..

ha en bra looerdag, /B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0