ej att rekommendera

Ja, eftersom mamma fått sina biljetter till gröna lund så pallrade sig familjen dit. Det var inte särskilt givande, utan mest kallt, blåsigt, äckligt, kallt och jobbigt. Lite mysigt med en miljon lampor som fanns överallt, men jag insåg att jag typ är för gammal för spektaklet. Okej, jag har inte varit där på typ fyra år och nu va lustiga huset bara helt galet snurrigt, jag slog i knät i den där jäävla trappan också. bläää. Åkte mattan ner och det kändes som att jag skulle spy. Nej, jag klarar inte av sånt där längre. Lika bra att inse.

Iallafall. Efter det åkte vi på den där middagen. När folk började resa sig sa jag att jag hade otroligt mycket plugg så att jag fick gå hem :) Nu sitter jag alltså här framför bloggen och pluggar.. Eller jag ska allafall börja nu. Tre prov och en redovisning denna vecka. Inte kul nånstans.

Aja, ännu en helg är slut och tiden går så jäkla fort, men det är skönt också, pus/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0