tjuusdäj

Skulle "vila" lite igårkväll vid 10-tiden (innan det var tänkt att jag skulle börja plugga lixom), men nejnej. Råkar somna och nästa gång jag rycker till och sätter mig upp för att dra fram matteboken är klockan 01:45.
Jahaja.. går upp och borstar tänderna och går och lägger mig igen. Inget plugg igår heller alltså.

Steg upp rätt tidigt imorse för att jag och N skulle lämna kamerautrustningen i skolan. För ovanlighetens skull var N sen.. men det gick bra ändå. Åt världens mysigaste frukost i skolan med henne. Det va helt lugnt, inga elever i caféet, utan bara mattanterna som gick runt och sjöng och förberedde inför dagen. Allt var veery peaceful. Tills klassen kom instormande.. vi hade tydligen ingen engelska så där satt typ alla och fikade istället.

Lite teater på svenskan, lunch och sedan datakunskap. Det värsta ämnet som något irriterande jävel kom på för längesen. Antagligen för att trötta ut stackars skolelever så mycket som möjligt. Trots att det går dåligt för mig fick vi sluta en halvtimme tidigare :) wiiho. Torpet är nog det softaste som har hänt denna värld. Efter skolan åkte jag hem, hämta grejjer och gick och tränade.

Nu borde, borde, borde jag plugga. Men ska lyssna lite mer på coldplay och ta en dusch istället. puuuz/B

Vi kunde inte låta bli att fota morgonens frukost, det va så mysigt ;)


Kommentarer
Postat av: e

hihihi, yeah right! fukosten ser iallafall väääldigt god ut ;D

2008-12-09 @ 22:26:43
URL: http://absolutunderbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0