sänder meddelanden genom atmosfären

godkväll (:
Lyssnar gaalet på håkan. Hur kan man va så bra?
Annars händer inte mycket på torpet.. är ofattbart trött. Vill gå och sova tidigt ikväll :) Men först ska det kollas bloggar, bilddagbok och facebook. Sen måste jag göra matten också. Har inte börjat än. Efter det ska jag sova. Lääänge och väl. Vägrar vakna mitt i natten inatt också. Vilken t-mening. hihi.

Undrar hur nattvolleybollen kommer bli på torsdag. Verkar vara galet svårt att enas om någonting i klassen just nu. Men det löser sig nog. På något underligt sätt har jag blivit utsedd till någon slags lagledare.. haha, vilket skämt. Kanske slipper spela då allafall :)

Ha en god natt. 




 Det är så jag säger det. /B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0