friiiday night

Dagen har varit naajz. Skola med ett luciatåg och en lektion och sedan åkte jag och Nora hem till Nora och kollade på Svanprinsessan.. såå jäkla bäst. Det var typ både min och Noras favoritfilm när vi var små och ju längre vi tittade desto större nostalgikänsla blev det. Älska tecknade filmer. Vi pratade också oss igenom allt möjligt och det är göööttmoz.
Iallafall. Om ett tag kommer Elin och Julia hit och vi tänkte gå och köpa lite sushi och kolla på Idol. Mysigt värre. Senare kanske Nora kommer förbi och klockan 12 är det Movie Night som gäller.
Till klockan 7. Kul! Kommer dö av trötthet. Skumt egentligen.. jag gick upp vid 7 imorse och kommer inte gå och lägga mig förräns 7 imorgon bitti. haaaha.
Har ju ändå väldigt svårt och sova nuförtiden så kan lika gärna vara uppe. Hoppas det är bra filmer bara :)


Men vad ni än gör ikväll, ha kul! puuzz/B

Kommentarer
Postat av: e

jo men jag ska ju vara med dig lilla vännen ;D det ska bli galet ju!!! :D

2008-12-12 @ 20:19:54
URL: http://absolutunderbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0