framsteg

Jag kan typ prata! Är lycklig.
Igår blev det Idol, däckade vid klockan 11 proppad med smärtstillande.
Jag har tänkt på en sak. Tänk om jag alltid skulle vara som jag är nu. Vilket extremt tråkigt liv. Tänk dom som är så sjuka så att dom är sjuka hela tiden.

Fyy! Vi borde uppskatta att vi är friska och glada (:
(Jag vet att den sekunden jag bli helt bra kommer jag börja klaga på läxor och skolmat igen, men ändå)

Gjorde även ett litet Idol-test imorse.... är lite oroad över resultatet..............


Kommentarer
Postat av: elin

hjärtegull jag förstår dig! jag kan glädja dig med att jag sitter hemma, det ösregnar och skriver engelskahistoria. Du får bli friskus snart. saknar dig. pusspusspuss

2009-10-17 @ 13:55:49
URL: http://elinhholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0