091001

Jag gick på alla lektioner idag. Ska starta klubb med Elsa och aldrig skolka mer (kommer misslyckas grovt)
Efter skolan gick jag hem. Skrev på jävlajävlajävla PM. Blev arg på PM. Slog praktiskt taget ner datorn eftersom internet vägrar fungera i mitt hem och mitt PM innehåller noll analys. Varför skriver jag PM med stora bokstäver. Tvångsbeteende. PM.PMMMMMMMMM!

Var på favoritrestaurang med elin, nora och julia (: Mycket skratt och konstigheter. Som vanligt.
Imorgon är jag ledig! Ska bli så skönt :D

Sovgott vänner.

<3


Letade länge efter en bild på oss fyra. Finns ingen som är i närheten av normal. Det här var det bästa jag kunde åstadkomma. Från Kärrtorp - Värmdö match för några veckor sedan. I en tid då man fortfarande kunde gå runt utan jacka, halsduk, vantar och pälsmössor utan att riskera att förfrysa.


Kommentarer
Postat av: elin

åh. altså dendär bilden. mhhhhmmm , LOVEIT, skär mig med mobilen



loveyou (:

2009-10-02 @ 21:49:34
URL: http://elinhholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0