ztrezz

Jag hänger inte med. Alls. Kanske beror det på att jag har drabbats av trötthet och huvudvärk sen gårdagskvällen. Visst har helgen varit kul blabla, men nu börjar ångesten komma inför tisdag. Av nån anlendning har ALLA lärare bestämt att tisdag är någon slags internationell hatdag.
Jag är inte säker men tror att jag har detta i skolan på tisdag:

Samhällskunskapsprov
PM-inlämning
Musikprov
Engelskaprov (eller var det engelskainlämning? eller var det både och??)

Jag känner mig smått förvirrad och extremt röksugen. Ikväll är det i alla fall Julias dansuppvisning att gå på och det ska bli jätteskoj (: Måste ringa Elin också! Hon är ju redan hemma här i Svedala. Jag trodde hon skulle komma hem idag.. det gör i alla fall mor min, nahajs.

Nu ska jag börja plugga på nån av alla saker. Men orkar inte välja. Suck. HejDå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag mår dåligt. Vad hände med "slappa Kärrtorp"?!??!

2009-05-03 @ 21:56:22
URL: http://juliasalldelesegna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag mår dåligt. Vad hände med "slappa Kärrtorp"?!??!

2009-05-03 @ 21:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0